Pro slovenské zákazníky jsou způsoby dopravy uvedeny v nákupu na Slovensko.
Přepravní služba General Parcel
Zajišťuje doručení objednaného zboží po celé ČR. Zboží je doručeno následující pracovní den od expedice a to mezi 8 až 17 hodinou. V případě, že Vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě oznámenku o neúspěšném pokusu o doručení. Další pokus o doručení proběhne automaticky následující den na stejné adrese.
Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout v příslušném depu firmy General Parcel, jejich přehled naleznete na stránkách www.baliky.cz.
Aktuální stav procesu přepravy zásilky můžete sledovat na stránkách www.baliky.cz po zadání čísla balíkového štítku Vaší zásilky.
Při objednávce zboží nad 10 000 Kč s DPH nebude dopravné účtováno. Neplatí pro slovenské zákazníky.
Přepravní služba TopTrans
Je přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je dopraveno do 24 hodin od expedice. Toptrans obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8 do 17 hod. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, přepravní služba se pokusí o doručení následující den.
Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout v příslušném depu firmy Toptrans, jejich přehled naleznete na stránkách www.toptrans.cz.
Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním kódu balíku na stránkách www.toptrans.cz.
Osobní vyzvednutí
Zboží je možné osobně vyzvednout:
- v centrále v Karlových Varech v pracovní dny od 7:00 do 15:30 hod po předchozím oznámení našimi pracovníky, že je zboží připraveno. Na místě bude zboží zapalceno hotově, pokud není dohodnuto jinak. Karty bohužel neakceptujeme.
- v pražské pobočce v pondělí a v pátek od 7:00 do 15:30 hod. Předem je nutné se dohodnout s naším pracovníkem na vyzvednutí na mobilním čísle 602 960 140.